1. mar. 2015

Stay Patient - Spring is Coming!!


Happy March 1st everyone! We've officially entered the months of Spring and I'm off to a good start with these very pretty tulips given to me yesterday by my sister and nephew. 

We had such a lovely day and swung by NOMA to see the Club Monaco pop-up store (the café is open, too) before we strolled over to peruse the stalls at Copenhagen Street Food (the Italian place especially caught my attention) There are mixed opinions about the little new star shaped bridge but it does make it quite fast to get from my place to all the vibrant and cosy places on Christianshavn.

7 kommentarer:

  1. I still havent bought any flowers. Reason is we dont have table to put it :)

    SvarSlet
  2. Så flotte billeder du viser.
    Har du set, at der kommer en lille skuldertaske fra M Gavriel til efteråret.
    Den vil jeg gerne have og helst vil jegjo købe den uden told.
    Fortæl hvis du ser den til salg et eller andet sted.
    Knus
    B

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Birthe

      Det skal jeg nok - jeg ved Notabene i København forhandler deres tasker, men de er jo lidt dyrere end hvis de købes i USA.

      Knus Marianne

      Slet
  3. Pyh, jeg troede tolden gjorde det dyrere fra usv

    SvarSlet
  4. Jeg går i overvejelser om at sælge enten min bucket eller min rygsæk, jeg har aldrig nænnet at bruge dem.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kender jeg godt, men nu har jeg besluttet at bruge alt det jeg har og ikke "gemme til senere" - og det gælder både service, tasker, tøj og sko og på den måde bliver hverdagen lidt mere speciel og glamourøs. Men det er sjovt du nævner det, for Caroline og jeg taler ofte om det; hvorfor der er ting vi ikke nænner at bruge :-)

      Slet
  5. Hej søde Marianne,

    jeg håber, at du har det noget så fantastisk, og at foråret endelig er kommet til Kbh.
    Jeg ville bare lige høre, hvordan det går med dit nye job. Er du glad for det?

    Knus, knus

    Mette

    SvarSlet