5. nov. 2013

Eggs Benedict from Luna's Diner

If you find yourself walking aimlessly on Christianshavn in dire need of a meal that's not too heavy but enough to keep you going for more sightseeing stop in your tracks and head straight to Luna's Diner* and order their "eggs benedict." You will not be disappointed. 

The eggs are served in three variations and my favourite is the Mexican style. 

check out their entire menu here



*I have a huge crush on this place and is planning to devote an entire section to Luna' Diner alone, stay tuned!

5 kommentarer:

  1. Det ser super godt ud Marianne! Mums for æg med jalapeños :)

    SvarSlet
  2. Ja, ikke! Jeg har endnu ikke fundet et spisebord som jeg synes passer til min lejlighed, men så tænker jeg altid at jeg da har et, det står bare på Luna's Diner ;-) ha ha ha

    SvarSlet
    Svar
    1. Genial løsning Marianne!!! Jeg har også et par spiseborde stående i Illums Bolighus, men de er godt nok ikke ekviperet med "Eggs Benedict à la mexicaine" :)

      Slet
  3. THAT LOOKS GOOD, I could take that :)

    SvarSlet
    Svar
    1. we'll have it next time xoxo :-)

      Slet