25. okt. 2014

Weekend Inspiration #40

2 kommentarer:

  1. Den der brunch kunne jeg da godt have spist, hvorfor var jeg ikke med????
    Det er altså noget møg, at du ikke er i Paris den 9. november Marianne, for jeg snupper en bekendts restaurant for en dag sammen med en veninde. Vi laver brunch med rugbrødsmadder proppet med gode sager( gravad laks, krabbe, avocado, seitan...) æblekompot + fromage blanc og lækre kager, underlige smoothies og litervis af kaffe og te. Alt inklusiv: cirka 22€. Det bliver skide hyggeligt!
    Har du ellers et hyggeligt efterår søde Marianne???
    Knus

    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber du poster noget fra den herlige oplevelse, som du beskriver dér. Min brunch var god og hyggelig - ekstra god, hvis du havde været der :-) Jeg skriver snart en mail om alt og ingenting - ikke at der er så meget egentlig :-)

      Nyd Paris, søde Mette,

      Stort knus

      Slet